yaramaz_bocegim Oğlum 2.5 aylık çok fazla balgamı geniz akıntısı var. Bu serum fizyolojik olayını yapmaya çok korkuyorum ama çocuk da rahat edemiyor. Sağlık ocağına götürsem ebe vs yapar mı acaba ☺️
Babyege yaramaz_bocegim ebeye kalmıs bır durum ama ben otrı bebe ıle yapıyorum aslında korkulcak bırsey yok ılk bende yapabılır mıyım acaba dıyordum bebegım henuz 24 gunluk hırıltısı vardı ıyı geldı cidden
AylassMomy yaramaz_bocegim bebeğini hafif yan çevir önce bir burnuna yap içindeki çek ya da peçeteyle sil.sonra diğer tarafa çevirip diğer burnuna yaparsın.bnde çok korkuyordum ama artık kızım da alıştı hangi bir sağlık ocağına götüreceksin gece falan olsa nerden kimi bulacaksın bismillah de yaparsın inşallah
KubrAyhanYigit Arayıp sorun isterseniz ama ben 1aydir tek yapıyorum oğluma korkulacak kadar zor değil aslında biraz cesaret :)