Nbg_26 dorukalim Ya maşallah 🧿 böyle uyuyan çocuk duyunca çok özeniyorum 😢 bizimki resmen uykuya tepki olarak doğmuş 🙈 daha 5 aylık ama uyku 0
dorukalim Nbg_26 ayy teşekkür ederiz canım o aylarda tabiki bizde de öyleydi kuş uykulu derdim hatta bıdığıma ama zamanla biraz daha kendi belirliyor düzenini gelecek o günler sabret❤️
Mom079 dorukalim benimki akşam 8 de uyur sabah 6 da kalkardı. Geç yatırmaya başladım. 10 da uyuyoruz. Sabah saat 9 a kadar uyuyor artık.
Cancansmom dorukalim kız maşallah de😀 daha ne olsun. O gündüz uykusunu benimkisinin yapmasi için neler vermezdim.
dorukalim Mavi19 yani bir hafta öncesine kadar 8 de kalkıyorduk birden 7 ye çekti sanırım daha çok oturmamak istiyo😂😂
Annis-ogul dorukalim cok guzel cnm uykusu hic düzenini bozma .bnm bebegim de maksimum 6.7 de ayaktadır kacda yatırımdan yatir kalkma düzeni oyle oluşuyor. En azından gune erken guzel basliyoruz