Cansuela işte bende tek korkum göğüs yaraları ,yara olursa yeterli beslenemez diye yoksa hiç önemli değil emerken uyuduğunu görmek mutluluk veriyor ki birde ilk bebeğim tecrübesizim bir çok kitap okuyorum dinliyorum ediyorum 3 yıl sonra olmuş bir bebek bende mahrum bırakmak istemem :)