Kızlar dün doktor kontrolümüz vardı 4.5 aylığız ve vajinal yapısıklık var mı diye bakıcam dedi baktı evet korktuğum basıma geldi dedi ve eliyle açtı bana da ara ara yapmam gerektiğini söyledi tekrar kapanmasın dedi ama açılan yer çok kızarmış ve internette okudum kesinlikle elle açtırmayın fln diyor ben bunu bilmiyordum bile böyle bişey yaşayan var mı sonrasında düzelen krem fln da vermedi gerek yok diye