neredenbileceksinizz Bacılarım canıma tak etti artık. Molfix 1,2 cırtlı 3 numarayı kilot bez kullandım herrrr bez taşırıyoooo!!!! Bebeğim yüz üstü yatmayı seviyo kolik bi bebek sadece öyle uyuyo sabah üstü sırılsıklam. Değiştirsem uyanıyo bidaha uyumuyo değiştirmesem hasta olur kafayı yiyecem varmı şöyle okkalı taşırmaz bi bez! Bebeğim 3 ay 3 günlük Giphy - Birkan Sokullu Ne GIF by TRT
birtosbikannesi neredenbileceksinizz valla ayni durumdan bnde müzdaribim bekleyim suracıkda üst bas degişmekden üsütüyo artık
StudentMomm neredenbileceksinizz Ben molfixten çok memnunum. Çok bekletmediğim sürece taşma filan olmadı hiç.
izmirlokma neredenbileceksinizz ben prima kullaniyorum oglum dogdudundan beri pisik de yapmadi tasirma da gercekten cok memnunum tavsiye ederim 👍
Sozekoc neredenbileceksinizz Kızım 9 aylık olacak ben de ilk günden beri prima premium care kullanıyorum ne taşırma ne pişik çok memnunuz
neredenbileceksinizz birtosbikannesi ah bu bezler yemin ediyorum eskilerin yaptığı gibi çaput bağlayacağım artık o en azından daha az taşırır
birtosbikannesi ulkhkn bizimkide prima canim adı batsin ondan baska bez kullanmadim her zaman mi tasirir bi bez gösterdi
neredenbileceksinizz StudentMomm molfix bizde hep taşırıyor 3 saatte bir değiştiriyorum gündüz kilot bez yandan veriyor lastiklerden cırtlı bez üstten
Ses23 Molfixs öyle canım her kaka yaptığında üstünü değişiyordum şimdi prima kullanıyorum hiç çıkmıyor bir yerine
EmineB10 neredenbileceksinizz molfix pure soft kullandınız mı paketi beyaz olan o çok güzel hiç taşırmıyor yeşil peketten daha güzel oluyor. Bir de her ne kullanıyorsanız numarasını büyütün hep sızdırıyor sa
Kbryzr90 neredenbileceksinizz e bebek baby me aleoverali olanı dogdugundan beri kullanıyoruz tek geçerim
smyyeyrk neredenbileceksinizz bez kucuk geliyor 4 numaraya gec tasmaz bende hep 1 numara buyuk aliyorum tasiyordu artik tasmiyor