[silindi] bizde 10 ay 12 günlügüz, gece uyansa Bile çok ağlamaz Dı ama bu aralar çok fena ağlıyor yememe problemide var doktora götürdüm normal kontrol amaçlı kulak enfeksiyonu dedi gece uykularını böler dedi ilaç verdi, sallıyorum uyanıyor defalarca ilaçtan sonra o huysuzluk çokk şükür geçti