minibiranne Kızlar pastörize süt açıldıktan sonra aynı gün mü tüketilmesi gerekiyor? Dün açtım bebeğime lor peyniri yapacağım sıkıntı olur mu?
Nohutannesi minibiranne pastörize sütle olmuyor sanırım. Yani lordan emin değilim ama ben yoğurt yapmaya kalktım beceremedim 🤷♀️
Flamingom minibiranne ben şimdi yapmıyorumda yaparken günlük pastorize sütten yapardım. Üzerinde Homojenize yazıyorsa yoğurt tutmaz.
Kavininanasi minibiranne yazmıyorsa o ürünü yavaşta çöpe atın 😂 yazması lazım lakin günlük süt, günlük tüketim diye biliyorum ben.
minibiranne Swtlna Kavininanasi son tüketim tarihine daha var ama ben dün açtım bugün kullanabilir miyim ? Aynı gün mü tüketmem lazım onu soruyorum
Kavininanasi minibiranne yaz aylarında bir gün kış aylarında dolapta olma koşulu ile 2 -3 gün yazıyor, benim günlük sütten lorum tutmadı.
minibiranne Nohutannesi yoğurt bende yapamdım Hep cıvık tuttu en sonunda şu yoğurt yapma makinelerinden alıcağım😬 lor yaptım oldu canım daha önce