1 yaş 1 aylık kızım 7 aylıkken anne baba diyordu ama o sıra yerinde hiç durmadığı için günde en az 4 kez başını fayansa vuruyor yerinde durmuyo ne yaptıgı belli olmuyordu çok nazar oluyordu şimdiyse biberonu tutmuyo anne baba kelimeleri söyleyemiyo konusmaya çabalıyo ama anlamlı bişeyler yok adıyla seslenince çokta fark ediyor mu bilmiyorum. Binbir düşünce var aklımda. Hareketinden mi böyle yoksa yapamıyoe mu? Başını bebekken çok vurdu fayansa o mu zarar verdi beynine kızım 1 buçuk aylıkken sürnmeye çabalıyan biz gayretine bakınca 6 aylıkken kesin yürür dediğiöiz çocuk 1 yaş 1 haftalıkken yürüdü.Yanı benim sorum erken yapan çocuk düşmeler sonucunda yapmıyo mu yapamıyor mu?