26262626 Sabah 6 dan sonraki uykusunda yazık hep ıkınıyor. Ama gözü kapalı. Gazdan büyük ihtimalle. Kendi çıkarıyor gazını ama böyle ıkınmasına üzülüyorum. Yavrumun boğazı acıyacak. Sizinkiler de böyle mi
Myslkya-16 26262626 bizimki geçti biraz. Aguline içiriyorum yatmadan birde sabah içiriyorum rahatlatıyor uyuyor
Ftmnrilay 26262626 benim de bebeğim üç aylık şuan gece 5 yada 6 ya kadar uyur ama sonrasında sürekli ıkınıyor. İki aylıkken daha çok ıkınırdi şimdi biraz daha azaldı gibi.
AmazonMom 26262626 evet canım benim bebişimde böyle bende o saatte emzirdikten hemen sonra yüzüstü bir dizimi katlayıp yatırıyorum sırtını pıt pıtlıyorum bel kısmını hızlıcana sıvazlıyorum gazını çıkarıveriyor rahat uyuyor sende oyle dene bi istersen