Ezell ay gece sol demişim ama sağ göğsüm,
sağ göğsümde kücük de olsa bir kitle var düzenli takip ettirdiğim, dogumdan bir gün önce süt ve kan geldi. Dr sorun olmaz emmesinde bazı bebekler ayırt etmiyor dedi, ama 3. gün o göğsüm mastit oldu. Meger tam emziremiyormuşum . Sonra çabaladım hep o göğsü ekstra sagmam gerekti. Önceleri emmiyor veya 2-3 dk emip o göğsü daha fazla emmiyordu. Emmeyi ögrendikçe, mastitler geçtikçe, tazyik problemini aşınca düzeldi. Belli bir aydan sonra her emmede emmediği göğsü daha fazla emzirerek dıştan görünen eşitsizliği de giderdim. Size tavsiyem emmediği göğsünüzü elle veya makine ile sagım yapmanız ve dısarıdan bakılınca o koyu yesil damarlanma yapısını görmeniz.