Minakanne Kizlar hastaneye gitmeden nasıl iyileşirim oğlumu anca hastaneye götürecez ben doktora gozukemicem
elifiii Minakanne sadece soguk algınlıgı mı? ikinizde hasta olduysanız virüs kaynaklıdır. Bol sıvı corba c vitamini cinkolu d vitaminli takviye. her gün sıcak dus. covid testi de yaptırın mutlaka . geçmiş olsun.
Taze1mom Minakanne bizde de biraz kırgınlık var biraz ana oğul 3 gündür sarımsaklı tarhana çorbası içiyoruz oğluma salçasız yapıyorum, bolca su içiriyorum bende su içmeye çalışıyorum bugün daha iyiyiz gibii, size de çok geçmiş olsun
Asyacsr Minakanne sanırım salgın var eşim grip oldu 2 gün sonra ben oldum çok şükür suanlik kızımda bisey yok inşallah ta olmaz. Bol bol sıvı tuketiyorum c vitamini ide bitkisel bi ilaç kullanıyorum emzirdiğim için inşallah geçer
lingolingo Minakanne bizde kizimla olduk kizimda hafif oksuruk ve biraz fazla burun akintisi vardi dr prospan ve burun icin damla verdi bende kizimin parol surubundan ictim birkax kez bir ikide pastil attim iyiyim 😂🙈
Yellowmom Bizde de aynı durum söz konusu 😣 ben kendim ilaç yazdırdım oğlumunki yeni başladı bugün onu da götürücem aspiratör falan kullandım ama gece uyumadı burun tıkanıklığından covid testi yaptırdım negatif inşallah atlatırız bi an önce geçmiş olsun
dontsleppyunhappy Yellowmom canım tıkanıklık için sıcak suyu kaynatın odanızda gezdirin, buhar makinan yoksa yani baya iyi geliyor. Bide burun serumu iy açıyor
Yellowmom dontsleppyunhappy teşekkür ederim öneriniz için 🥰 serum damla kullanıyorum sıcak suyu da deniyim
dontsleppyunhappy Yellowmom geçmiş olsun canım, bizde bugun gittik doktora ben soğuk algınlığı kızım orta kulak iltihabı olmuş, valla noluyor ya perişanım
Yellowmom dontsleppyunhappy 😞kıyamam çok geçmiş olsun benimkide hep ateşliydi bugün gece devam ederse bende götürücem
dontsleppyunhappy Yellowmom götür canım ihmal etme, yazık çok üzülüyorum ben, bişey de anlatamıyorlar