Bizde 5.5 aylığız ve aynı şekilde saat başı döne döne uyanıyor oğlum. Hiçbir şekilde ağlama yok, mızmızlanma yok. Konuşuyor, gülüyor kendi kendine ama nedenini bir türlü anlayamadım. Dişe de bağlayamıyorum çünkü hiçbir belirti yok. Ne ağrı, ne salya nede damakta kızarıklık. Hiçbiri yok.