Arkadaşlar merhaba;
bebeğim 5 ay 11 günlük. Geceleri uykuya daldıktan yaklaşık 2 saat sonra çığlıklarla ağlayarak uyanıyor.
Biraz ayak masajı yapıyorum gazını çıkarıyor ama uyanıyor artık ayağa kalkıyor. İlk doğduğu zamanlardan bu yana bile böyle gaz sancısı çekmedik. Şu an gaz sancısı çekiyoruz ki ben hep aynı şekillerde besleniyorum. Gaz yapıcı bişey yemiyorum. Bebeği böyle olan var mı varsa ne yaptınız? Ya da gaz bahane başka bişey de mi olabilir?! 5-6 gündür bu şekilde her gün mü gaz olur yani onu da anlamadım. Yardımcı olursanız sevinirim.