Öncelikle cevaplayan herkese şimdiden teşekkür ederim 😊 aranızda tuvalet eğitimine başlayıp güzel ilerlerken başka sebeplerden ötürü bırakmak zorunda kalıp aylar sonra tekrar başlayanlarınız varmı? Varsa nasıl bir yol izlediniz? Kızıma geçen yaz temmuzda başlamıştım daha konuşamıyordu üç gün çok güzel ilerleyen bir tuvalet eğitimimiz oldu memlekete gitme durumumuz çıkınca yol uzun diye bırakmak zorunda kaldım, şimdi de 3 haftadır yeniden başladık gayet de güzel ifade edebiliyor kendini ama asla tuvaletini söylemiyor 3 haftada neredeyse hiçbir ilerleme kaydetmedik sadece 2 gün söyledi çişini o kadar daha sonra hiç haber vermedi çok yıprandım bi akıl verin 😩😢 eğitimi de bırakamam çünkü yaza il dışına taşınabiliriz git yerleş alışsın diyene kadar kış gelir o zaman daha zor olacak gibi yorumlarınızı bekliyorum 😇