Heidi Merhabalar güzel bayanlar baby plus süt sağma makinesi çiftli kullanıyordum bozuldu yeni almayı düşünüyorum tekli mi çiftli mi sizce çift zamandan tasarruf ettiriyor ama teklilerin gücü daha mı çok ki
Nazlipek Heidi ben lansinoh tekli kullanıyorum memnunun hiç çiftli denemedim çekiş gücü hakkında fikrim yok
Heidi Bebişim emmiyor o yüzden bugün e bebekten alıcam acil cevap yazabilirseniz çok sevinirim Şimdiden teşekkür ederim
Cokokerem Lansioh çiftli aldım ama tekli kullanıyorum gayet memnunum. Çift göğüs birden aynı anda sağmak zor oluyor tek tek sağıyorum. Boşuna çiftlisine para vermişiz şimdi olsa teklisini alırdım. Acısı yok. Sesi biraz var ama çok rahatsız edici değil
Benimoykum herseysensin medicalcilerden canım ben spectra 2 şarjlı kiraladım iki göğsümü aynı anda sağıyorum gittiğim her yere de götürüyorum bebeğim 4 aylık hala 5-6 saatte bir 150-230 cc arası süt çıkıyor 10-15 dk da sağım bitiyor
Sdfayaz Ben lansinoh çiftli kullandım çok memnundum evet ikili zor oluyor ama çözüm var sağarken yastık koyuyorum biberonların altına daha kolay oluyor