Zeynept bakın normaldeateş kötü birşey değil. Doktorlar da fazla yükselmeyen ateş için evde 72 saat takip verirler. eger 38’e cıktıysa ve eger keyfi yerindeyse ılık dus,ince giydirmek, odanın camını hafif aralamak yapılabilir. Cocuk huzursuz ve ateş 38.4-38.7 aralıgını geçerse dus ve nemli bez kompresi ile birlikte ateş düsürücü verilir . Emiyorsa bol emzirilir ve ılık su verilir. Arka dişler dediğiniz azılar mı ? azılar zorlamıs olabilir veya bagısıklıgı düsmüş olabilir. Huzursuzluk var ve ateş devam ederse götürün elbette. geçmiş olsun.