Elifimbadem Kızlar dün bebeğim çok huysuzdu emmek istemedi, ben de red durumu olmasın diye çok zorlamadım. Bugün şükür güzel emdi fakat gögsümde şişlikler oluştu ve şuan sancı çekiyorum bu şişlikler bebeğim emince de geçmedi ne yapmam gerek 🙄
Egurbuz20 Elifimbadem canım sağım yapabiliyorsan sağma makinen varsa sağım yap yoksa da banyoda sabunla ovala masaj yaparak kendin sütü çıkarmaya çalış
Pekmeziletahin Elifimbadem göğsünde süt birikmiş canım eğer tam boşaltmazsan mastit olabilirsin sagman gerek tamamen yoksa böyle devam eder
Hickimse Canım yani bu önemli bir durum ya bebeği bol bol emzirmeye çalış ya da sağım yap yoksa ağrı olabilir. Ama çook stres yapma hepimizi yaşadık bunları 🌸❤️🥰