Lallala Kızlar calpol 2.5ml vereceğime 5ml verdim(çift taraflı kaşıkla) aşı oldu calpol veriyordum 6saate bir 2aylık bebeğim çok panik yaptık bişey olmaz değil mi
Prens0205 Lallala bir şey olacağını sanmıyorum ama siz yine gözlemleyin sabahta ebeyi ya da doktorunuz var ise arayıp sorun içiniz rahat etsin
cinarimzeynebim Gözlemleyin çok afaki bir zararı olacağını düşünmüyorum.Herhangi bir alerjik reaksiyon gösterirse hastaneye başvurursunuz.Benim de ilk bebeğimde olmuştu bir zararı olmadı ama tabi bünye ve çocuktan çocuğa farketme meselesi.