ortalama 58 cm ise bilmiyorum persentili o da kötü Bi anlamda dememiştir neden biraz uzun diye sizi kıskansın yani hemen kıskanmış filan yazmışlar arkadaşlar kıskanmak sizin için ne kadar basit ya da ben böyle basit şeylere imrenmediğim için şaşırdım bilemiyorum bence ne arkadaşın art niyetli ne çocuğun anormal uzun