18 aylık bebeğim gecen cumartesi Dunya Göze goturdum doktor bir seyi yok dedi gayet normal dedi yolladı 2 saat sonra asistan geri arayıp gelecek cumartesi damlaya gelin dedi damla ile gözü buyutup bakacağiz dedi o damla acitirmiş korktum açikçası zararlı mı diye tabi tedirginim 😔 sonuçta göz bebekleri buyutecek arka tarafina bakacmış o damla göz bebeklerini buyutecek zararli değil mi ? 😔 Sag gozu ortaya geliyor bazen yemek yedirirken tv açıyorum kocaman ekrana bakarken baya ortayageliyor sağ gozu sol goz normal bir seye yakindan bakinca iki goz bebegi ortaya geliyor kokuyorum kendimde gozluk kullaniyorum benden mi geçti 😩 var mı boyle bir surec yasayan bu cumartesi damla için gidecegiz 😔