21 aylık kızım yaklaşık 20. ayında emzirmeyi çok rahat bıraktırdım zaten gece emiyordu geceleri uyanınca inek sütü paket süt keçi sütü ve laktozsuz süt olarak sırayla denedik ama aşırı kabız oldu posalı yiyecekler sebze bakliyat verdim hep, unlu mamül olark hiç bişey vermedim ama işe yaramadı çorbalarına şehriye yerine yulaf ezmesi koydum hergün sabah yumurta yedi aşırı su içen bi çocuk naptıysam geçmedi 1 şişe dubhalac kullandık geçmedi kaç defa lavman yaptık fitil koyduk sürekli zeytinyağlı yemek yapıyorum ama yok salı günü doktora gittik basur memesi çıkmış dedi iki gün önce çözelti verdi kayısı üzüm falan yedir dedi yediriyorum ama daha önceden de düzelmiyor yoğurt kefir probiyotik verdim hep şimdi haftaya ultrasonla bakcaz dedi yine de zorlanıyor kaka yaparken napayım ben daha çözümünü bilen yok mu