Canım ben ilk oğlumda ki doktoruma gittim kese var bebek yok dedi 10 gün sonra tekrar gel dedi gittim yine yok kürtaj dedi yalnızdım yanımda biri olsa hemen yapacaktı korktum dedim Cuma günüydü Pazartesi gel yapalım oluşmaz demişti.Başka doktora gittim gördük bebeği çok şükür 11 aylık şimdi.Gidip tekrar yaptığı hatayı yüzüne vurmak istedim ama riskli gebelik geçirdim hep yattığım için uğraşmadım.