Merhabalar kızlar 5 aylık bebeğim var ve uyku düzenini nasıl oluşturmam gerektiğini bilmiyorum fikirlerinize ihtiyacım var. Suanda 11’de uyutuyorum ama 12’ye ve 1’e kaymaya başladı buda benim için can sıkıcı bir hal almaya başladı. Bebeğimi kaçta uyutmaya çalışmalıyım? Ben erken uyuttuğumda hep uyandığı için ara öğün uykusu olmasın diye 11’de yatırayım da kalkmasın kafasındaydım. Şimdi değişiyor sanırım düzen nasıl yapmam gerekiyor arkadaşlar. Şimdiden teşekkürler :)