Kbra3434 Meraba güzel anneler. 1 aylık bebeğim var. Tuvaletini yaparken çok zorlanıyor. Bu durumu yaşayan var mı ?
VSD-61 Kbra3434 benim bebeğimde yaparken zorlanıyordu yüzü kıpkırmızı oluyordu .Normal demişti insanım doğasında var dedi
CigdemAslan Kbra3434 Benim bebegimde kıpkırmızı oluyor.Ikınmaktan hafif çatlak olmuş krem sürüyoruz.Doktor bize beslenmeden kaynaklı dedi.
rabiaogt Birminikannesi aynı sorun benim oğlumda da var. Gaz çıkarırken de ıkınıyor ve bugün hiç kaka yapmadı. Sorun olur mu acaba
Birminikannesi Kbra3434 benim bebegimde aynısı vardı doktorum bu normal tam bilemiyor demişti sen yardım edebilirsin popsuna masaj yapıyorum zeytinyag ile yapıyor