OmerAlp03 Arkadaşlar 9 aylık oğlum var ve 6 gündür kakasını yapamıyor üstelik 6 gündür osmelak surubu(kabızlık şurubu) kullanmamıza rağmen hala yapmadı yaşayan ve yardımcı olabilecek arkadasların fikrine ihtiyacım var yardımcı olursanız çok sevinirim 🥺
Nilguny OmerAlp03 kabızlık için olan fitili denediniz mi? anında çözüm sunar bizde duphalac kullanıyoruz biraz iyi geldi uzun süreli kullanacağız ama. Yani çok ıkınıyor uğraşıyorsa önce bir yarım fitil atıp sonra duphalac kullanabilirsiniz ama doktorunuza danışın benim kızım 19 aylık size uygunmu bilemem.
bitterdelisi24 OmerAlp03 duzenli masaj ? saat yönune doğru elınıe zeytınyag sürün. saat yonune dogru masaj yapın.. en son usten asagı dogru yavas yavas yapın. ustunede süt yada mama yedıırn. bagırsakda skısan kalan kakası o sekılde cıkıcaktır kesın cözum ınsallah
Alpaybus OmerAlp03 bize doktor osmolak dozunu artırarak verebilirsiniz dedi. Mesela sabah akşam bi tatlı kaşığı ver fayda etmezse yemek kaşığı şeklinde. Bir de gün kurusu haşlayıp yedirin, geçer inşallah.
SZA OmerAlp03 bende hepsini denedim ama karnına masaj yapın birde makara zeytin yağı sürün hafif masajla Birde kayısı kaynatın püresini veya suyunu verin Yulaf ezmeside bağırsak çalıştırıyor