Ali_asaf02 dişten ziyade ses çıkarmaya başlayacak(aaaaa,ıııııı,nnnnn ,mmmmm gibi)ve tükürük bezleri çalışacak ondan canım.bi çok kişi diş diyor evet onun etkisi vardır illaki ama en büyük etkisi tükürük bezleri çalışmaya başlaması.oğlum 3 ayında başladı ağız akıtma olayına.7 ay 25 günlükken ilk dişini çıkarttı ..