Ayseksii doktor kabarmış dedi böyle olunca ya bir haftaya ya da bir iki aya çıkıyor dedi bende o yüzden dişten olduğunu düşünüyorum canım çok huysuz çünkü normalde hiç böyle değildi geceleri yine uyumuyordu ama ağlamıyordu en azından uykuya dalamıyor sanki uykusu var aslında ne yapsam bilemedim 3 4 gündür böyle