cansuayy Baby01 bizde hiçbir şey yapmadı ama ateş yapabilir diye söylüyor ebeler ateşi çıkarsa ateş düşürücü verin geçer diyorlar bize öyle demişlerdi
Meacser Baby01 biz pazartesi gittik canım gitmeden yarım saat önce 1 çay kaşığı calpol verdim bide yatmadan verdim bişey olmadı çok şükür ateş riskini göze almak istemedim ertesi günde akşam tek verdim sıkıntı çekmedik
htceee98 Baby01 herhangi yan etkisi yok.sadece uyurken huysuzlanarak uyaniyo geri daliyo akşama kadar böyle sürdü bizde sonra geçiyor.hemsire 37.5 olursa şurup ver dedi.gitmeden de şurup icirmeyin çünkü ilacın etkisi olmuyormuş o zaman
Ftmnrilay Baby01 önce uyku yapmıştı akşama kadar güzelce uyudu derken akşam birden huysuzlanmaya başladı sonra ateşi yükseldi ağlamaya başladı bende calpol verdim biraz rahatladı üzerini soydum ateşi düştü rahat uyudu gece, sabahına gayet iyiydi.
Ozbek42 Baby01 bizde sadece uyku yaptı ateş olmadı çok şükür.. takip edin ateşini sürekli 37.5 in üstüne cıkarsa calpol verin inşallah hiç olmaz ateşi 😊 direk şurup vermeyin bence vücut savassın biraz.. yani ben öyle yapacaktım yine de siz bilirsiniz💕
Gunsss Baby01 bizde aynıgün değil ertesi sabah çok hafif ateş yaptı hem iki hem 4. ay aşısı birde uyku tabi