Narmin20 Kizlar merhaba. Ben 8 aydir dogum yaptim, emziriyorum. Akintilarim artmaya basladi. Bazen agri da oluyor. Sizce neden ola bilir?
Busragokceberra Narmin20 genellikle akıntı artışı hamilelikte olur.Ben doğumu sordum çünkü hasta olacağım zaman akıntı artışı oldu yumurtlama olduğu için eğer regl olmadıysaniz belki olacaksınız o yüzden de olabilir lohusalıktan sonra ama
Waris Narmin20 ben de doğum yapalı 6 ay oldu. Gebelikte hiç böyle sorunum yoktu ama doğumdan sonra inanılmaz akıntım var benim de. 4. Ayımda regl de oldum ama hala geçmedi😔
Narmin20 Busragokceberra regl 5 ay sonra oldu. Oluyorum yani. Ama her defasinda gecikme oluyor. Doktorum emziriyorsun diye normal dedi.
Busragokceberra Narmin20 benimde gecikme oluyor ama dolu dolu akıntı artışı başta vardı çok fazlaydı ama geçti