Semadeemiiir canım sen gel bana anlatayım sana 😅
Hamile kaldım haberim yoktu polip varmış hemde baya doktorlar önce ikiz sandi sonra düşük dediler kanamam olunca doktor aldır dedi başka hastaneye yöneltti özel bi doktora gittim daha üst renkli ultrasonla gördüki polip hemde çok sayıda hatta sasirdi başka doktoruncagırdı bebek asagıda polıp onun üzerinde et beni gibi vücudun ürettiği bişeymiş
benım kansızlığım 10 gün parça parça adetimin hepsının sebebi oymuş
her neyse bebeğimingördü doktor 4. Aya kadar bebek tehlikede dedi polip düşürebilirim ve poliple hamile kalmak 1000 1 durummuş 4. Ay boyunca fitil kullandım ruhsal olarak çöktüm her Kanama olduğunda ağlıyordum çocuğum düştü diye hatta ayıptır söylemesi rahmimden asagı çıkmış ve ben görüyordum oturamıyordumbile normal doğum yaptım sonrasında hemen ameliyat oldum hamd olsun bebeğimde bende iyi olduk . En son 1 cm vardı bende gidip baktıracağım tekrar belki büyüdü belki kaldı o vücutla ilgili bi durum . Allah korusun kanser olma ihtimali yüzde bir . Eğer çocuğun varsa 2. Ye düşünüyorsan doktorunda önerisiyle aldır o düşünen bişey değil Rahime yapışık siğil gibi düşün .geçmiş olsun canım