Oğlum 8 aylık olacak 4 sonra emzirip yatırdım normal de hep yan yatırırım ve uyur ama bu gece ilk defa ben yatırdım ve o yüz üstüne dönüp o şekilde uyudu. Acaba herhangi bir riski var mı tabii ki sık sık kontrol ediyorum şuanlık bu sorun yok gibi. aranız da bu durumu yaşayan oldu mu acaba