Adeviyee 4. Ayda doktorlar destekli oturtabilirsiniz diyorlar ben 4,5 aylık olunca destekli oturtmaya başladım o ara işim varken hep mama sandalyesine koydum o oturmasına çok yardımcı oldu 5. Ayında desteksiz oturmaya başlamıştı bence oturtun derim ben