Egelim cansuayy 7.5 aylığız ama pozisyon bile almıyor 😂 Zamanı gelince emekler diye dert etmiyorum doğrusu.
cansuayy Egelim ay bende hiç dert etmem normalde de şu çığlık atmaları sinirlenmeleri beni mahvediyor😂
Egelim cansuayy Ya bizde de var o 20 gündür, bir ses çıkıyor ondan, geçen sabah erken beşiğinde bağıra bağıra ortalığı kaldırdı, komşular rahatsız olur diye alıp salona getirdim onu o derece :)
Japonprenses cansuayy koyma bence ya ben alıştı diye koyuyorum ama yürüteçe koymadan önce yerde daha hareketliydi
cansuayy Japonprenses yavaştan unutturun yürüteçi ben mama sandalyesine koyuyorum yanıma alacaksam onun dışında hep yerde beraber yatıp yuvarlanıyoruz ben emekliyorum hadi annem deyince yıkılıyor çığlık çığlığa ağlıyor😂
cansuayy Egelim saat 4 buçukta fix uyanır kaçta yatarsa yatsın 4 buçuğu geçirmez ama öyle bir uyanıyor ki anlatamam size sanki dövdüm beşiğe attım😂
Japonprenses cansuayy bende is yaparken falan bırakmıyorum yürüteçe mama sandalyesine koyuyorum ama babasi hep atiyo yürüteçe 🙄
Egelim cansuayy Buda yeni bir tepki artık herhalde, kendilerini ifade etmeye çalışıyorlar, ağlama dönemleri bitiyor çünkü. 4.5 ta uyandıktan sonra uyumuyor mu bir daha?
bertn cansuayy biliyor musun bende hep onu dedim 6 aydan sonra bi emeklese gelse gitse kurtulsam eşim hep der ne yapacaksın dursun kendini hazır hissettiğinde emekler ben çok takıldım baktım emeklemiyor iki haftadir saldım belki direk yürür dedim bi baktım dün pat pat emekledi:)
cansuayy Egelim bir müddet uyumuyor oyun oynamak istiyor oyuncaklarıyla uyuklayarak oynatıp sonra yatırıyorum😔
cansuayy _mercanligunler bizim anne de baba da baya erkenciymiş ama dayısı biraz ağırdı oğlan dayıya diye boşa dememişler demek ki😂