Zeyzeym Kizlar 3 aylik bebegim hergun kaka xapiyordu hatta gunde 4 defa yaptigi oluyor du taki 2 hafta oncesine kadar 5 gune kadar kaka yapmiyo sadece emziriyorum en son cok huysuz oluyor agliyor neden bu kadar gec yapar oldu kakasini
Morfrenk Zeyzeym bizimkide öyleydi biogaia ile düzeldi şükür. Bugün insta da bir doktor bununla ilgili baya bir şeyler paylaşmış dikkatimi çeken bebeğin kaka yapmaya yapmaya ıkınmayı unuttuğunu söylemesiydi. Ne tuhaf şey
BARTUMOM Zeyzeym son 20 gündür bizde öyleyiz 2 buçuk aylığız bu Sabah 9 gün oldu fitil verdim yaptı sonunda rahatladı
Pembebeyzmavi Zeyzeym az önce başka bir anneye yazdım benim bebeğimde 10 gün 15 gğn kaka yapmadığı oluyordu ama hiç huzursuz değildi doktor 14 güne kadar normal ek gıdaya başlayınca düzelir dedi öylede oldu
Morfrenk Zeyzeym dediğim şeyi doktora gitmeden de alabilirsin bitkisel bir takviye tarzında düşün ilaç değil çünkü zararı yok
Egeanul BARTUMOM bizde 2 buçuk aylığız kaka yapamıyor çocuk meme+mama veriyorum alerjik bebek. İki haftadir benim yardımımla kakasını yapıyor biogaia sab simplex kullanıyoruz sanırım artık faydası olmuyor gibi