Eymenimsefa Kızlar oğlum yedi aylık 2-3 gündür çığlık çığlığa bağırıyor ama ağlamıyor sadece bagryr sizinkilerde öyle mi acaba ? Korkulacak bir şey mi? 🌞
Bsrdlkc Eymenimsefa evet benum ki de bağırıyor başına gidip bakıyorum gülüyor oyun oynuyor demekki sizde bi deneyin gülmüyorsa bi sağlık ocağına veya hekime danışın derim
Ceyhununtatlisannesi Benim oğlum da 13 aylık çok istediği birşeyi vermeyince bağırıyor aynı zamanda oyun oynarken de kendi kendine bağırıyor çığlık atıyor ve gülüyor 🤣