Kızlar oğlum sadece 3ay emdi. Onda da doya doya değil hep mama ile gittik sütüm cidden azdı ne yaptıysam olmadı. Artık bıraktım bende neyse oğlum şu an 5aylık. Emmediği için kendimi çok eksik hissediyorum . Her an birlikteyiz gün içinde sürekli ilgileniyorum, yatakta hep sarılarak keyif yapıyoruz. Ama meme emen çocuklar gibi üzerime atılmıyor. Hiç yabancı yapmıyor herkeste duruyor. Ağlıyorsa susuyor, uyuyor. Kendimi annesi olarak farklı hissetmiyorum. Herkeste durduğu gibi duruyor bende de çok üzülüyorum. Onun için bi farkım yok sanki. Diğer bebekler gibi üzerime atılsın kucağıma gelmek istesin istiyorum ama yapmıyor. Neden olabilir sizde. Emzirmemem buna sebep olabilir mi?