Çok yazdım bunu havalarda soğuk öksürük hırıltı oluyor yavrucaklarda, böyle bir post açıyım da dedim gören okusun akılda kalıcı bir şey zaten zararsız inşallah işinize yarar.
Bir kaba biraz zeytinyağı, içine sarımsak ezip atıyoruz kokusunu tamamen salana kadar ortalama yarım saat kadar dokunmuyoruz. Sonra bu karışımın sadece yağ kısmını bebeğinizin ayak altına sürüp çorabı giydiriyorsunuz. Günde istediğiniz kadar sürebilirsiniz. Ama bu yapılan karışım 4 gün dayanır. 4günden sonra yeni bir karışım yapıp kullanın. Hayırlı geceler canım anneler, çilekeş anneler. Öptüm 😛