Mirosumm Kızlar arkadaşımın bebeği mamayı sevmediği için doktoru mamanın içine hakiki dut pekmezi veya vanilya koyabilirsin demiş. Benim kızımda mamayı hiç sevmiyor bende koymayı düşündüm bir zararı olur mu acaba?
Mom299 Mirosumm valla,canım aldım bende keçi boynuzu özü ama içmediydi pekmezle hatta vanilya çubugu da aldım vanilya surubuda aldım gene içmedi insallah sizinki içer
dlkcnblt Mirosumm ben dut üzüm pekmeizyle tatlandırıyorm bir iki çay kaşığı snrasnda su vererek bi sorn yaşamadm cnm
Angellove94 Mirosumm ben koyuyorum canım 5. Aydan beri faydası var zararı yok pekmezin ama gerçek pekmez olursa bazıları katkıntılı
Mirosumm Mom299 çok güzel bi yere değindin aslında. Kaç aylık bebeğiniz bende kaşık mamasına geçmeyi düşünüyorum