Bebeğim yarın iki aylık olacak.bugün sabah doktora gitmiştik randevusu vardı hava soğuktu ama bebeğimin hava alacak yeri yoktu heryeri kapalıydı eve geldikten sonra bi sefer saat 3 4 gibi öksürdü iki kez bi de akşam öksürdü yine iki kez hasta mı oldu acaba hastanede üşüttü mü giydirip çıkarırken tartıda boy ölcümünde falan ne yapmalıyım öneriniz var mı