Sabriyeillke evet televizyon izledik ama sokakta da oynadık şimdiki gibi her şey böyle elimizin altında değildi benim 13 yaşında bilgisayarım 18 yaşında internetim oldu şu anda çocuklar iki yaşında youtubeda kendine video açabiliyor imkanlar fırsatlar değiştikçe daha fazla maruz kalıyor çocuklar bunlara, sonrasında bağımlı olup çıkıyorlar 89 doğumluyum yaşıtlarımdan bilgisayar oyun bağımlısı olan bir iki arkadaşım vardır onlar da bunu meslek haline getirdiler biz her şeyi ansiklopedilerden araştırıp saatlerce okuyan bir nesildik şahsen ben öyleydim o yüzden televizyon beni kötü etkilemedi ama şu an durumlar çok farklı benden yedi yaş küçük kardeşim kötü etkilendi mesela, 23 yaşında hala oyun bağımlısı fırsatlar geliştikçe nesillerin ilgi alanları ve dolayısıyla bağımlılık ve psikolojilerini etkileyen etkenler de değişiyor