Merhaba Hanımlar.
Başlıkta da belirttiğim gibi 2 aylık bebeklerinizin gelişimi ne durumda yani boy kilo olarak. Bugun komşunun biri bebeğimi görüp aa hic gelişmemiş daha küçücük dedi saatlerdir cocugu inceleyip duruyorum ki beslenme konusu zaten takıntılı olduğum bir konu. Bu arada henüz iki ay kontrolumuze gitmedik kilosunu net bilmiyorum bir kaç güne gideceğiz ama benim gördüğüm kadarıyla kilo aldı gibi.