Kızlar çok şükür sütten kesildik gibi bişey ama kafama takılan bazı sorular var aydınlatın beni. Şimdi kızım 2 yaşına girecek ve ben memeden kestim ama nasıl yılmışım anlatamam. Gece sabaha kadar emen bir kızım var gündüzleri de emiyordu tabi neyse 3 ay önce gündüz memesini kestim 3 aydır gündüzleri istemiyordu sonra gecede kesmeye karar verdim ve kızım öğlenleri meme istedign de meme gitti annecim süt bitti balon şişirdim süt bunun içinde uçakların yanına gönderelim mi dedim uçak hastası da kızım neyse önce bi anlamadı ikinci gün tekrar yaptım kahkaha attı acayip sevindi neyse biz balonu saldık gökyüzüne ama nasıl bi heyecan balonu havaya bıraktığım hafta 2 kes istedi ve ona durumu açıkladım öylelikle gündüz meme devri kapanmıştı öylelikle neyse gece ise birden kesi verdim ama tek sorun aglayarak uyanmalar başladı kucağıma alıyorum meme istemiyor sadece aglıyor pışpışlayıp yatıyor h istemedi meme gece memede bitti ama gel gelelim aglayarak uyanmalar başladı nasıl düzelir bu durum biri açıklasın var mı başına böyle bişey gelen