Cansukly Merhaba sevgili anneler. Temmuz ayından kalma dondurucuda sütüm var. 6 ayı geçmiş kullansam sorun olur mu. Böyle bir şey başına gelen varmı
Girlpower Cansukly dondurucuda 3 ay ömrü var -20 derecenin üstündeki dondurucularda ise max 6 ay ömrü var kullanmayın