7.5 aylik kizim bugun bexero ilk doz asiyi oldu fakat kakada kirmiziliklar var . Kanlı kaka nasil oluyor korkmalı miyim. Kakadan sonra nefes alıp verisi değişti derin derin nefes alıyor hafif atesi var aksam ustu calpol vermiştim az once de fitil verdim ama nefes alması ve kakasi endiselendirdi tecrübesi olanlar yazabilir mi normal mi