Koallam42 Kizlar postu gördünüz mu küçük çocukta nasir cıkmış ayakabi tercihi nasil olmali cocukta marka şart mi yoksa ne gibisi iyi tavsiyelerinizi bekliyorum mesela yaz icin cocuk terliği ne marka güzel ebebek veya LCV den mi..
Pprreennssaanneessii Koallam42 valla ben ilk.adim için vicco aldim.ama ortopedik değil anatomik dediler sonradan öğrendim yine vicco düşünüyorum ama ins iyi olur anatomik olanları var sanırım p markanınsa bende çok kararsizim hafif yumuşak tabanlı osun istyorum biri ins cevap verir yardimci olur
Mariposa Koallam42 yanı kendimde de öyleyim üstüme basıma almam ama ayakkabımı iyi alırım ayak sağlığı çok önemli bütün vücudu taşıyor.
Deren_Hatun Koallam42 ayy neden olur ki bende markalı da var kıytırık ayakkabı da var hepsini giyiyor kızım🥺
Mariposa Koallam42 yani kendine almasan bile çocuğa mutlaka kaliteli güzel birsey almanı öneririm. Ben kızım doğdu doğalı kendime toka bile almamışım 😅