Bebeto123 amin.yani teyzem son yıllarda çok sağlıklı normal görünüyordu.önceden o kadar sakinleşiyordu ki ev işi,yemek,sohbet hiçbir şey yapamıyordu konuşsa bile çok yavaş konuşuyor ondada geçen yıllardan bebekliğimizden bahsediyordu.nasılsın diye sorduğumuzda iyiyim sen nasılsın demeye mecali yoktu kuzumun.şimdi çok şükür sohbet ediyor 🤲🏻