Yigitahmedim Kızlar kuzenimin oğlunun ayağının altında böyle birşey çıkmış daha sonrada parmağında doktorun biri nasir diğeri siğil demiş başına gelen var mı yardımcı olur musunuz rica etsem
Deletedmom62626 Yigitahmedim çok geçmiş olsun nasır canım benim ayaklarımın altında vardı iki tane çok ağrılı sancılı bir surecti tedavisi var neyseki oje gibi birşey vermişti sürekli kullandım kuruttu çok şükür rahatça 2 ayağımın üzerine basabiliyorum artık
MotherQueen Yigitahmedim yani siğile çok benziyor ama topukta siğil olurmu bilemedim. Nasır gibi. Bi nasır bandı dene eczacıya sorup ben kendimde denedim işe yaradı ama çocukta kullanılırmı bilmiyorum
Yigitahmedim Zekimurendebizigorecekmi ama sonrada parmağında çıkmış siğil mi nasir mi kafamız karıştı doktorun biri siğil diğeri nasir diyor
Yigitahmedim Zekimurendebizigorecekmi hayır birşey bile vermemiş ler 2 doktorda kendi geçer demişler ama sonrada parmağında çıkmış
Deletedmom62626 Yigitahmedim geçmez kendiliğinden canım zamanla büyüyor sertleşiyor ve çok ağrı yapıyor başka bir doktora görünsün cildiyeye gitmiştim ben
Zekimurendebizigorecekmi Yigitahmedim Bn bi dönem tabanı mantar olan terliklerden çorapsız giyiyordum böyle bişey çıkmıştı Nasır bantı kullanmıştım geçmişti birkaç hafta içinde .. çocuklar kullanabilir mi eczaneye sormanız lazım illa ki bişey önerirler
Yigitahmedim Deletedmom62626 bizde anlamadık biri nasir biri siğil demiş doktorlar çocuk gün içinde ayağına basıyormuş ama ayakkabı giyerken cani yanıyormuş
Miniminnak22 Yigitahmedim nasır bu. Ve yayılan cinsten Üst derisini hafif sıyırıp sarımsak sürün En kolay öyle geçer
Zekimurendebizigorecekmi Yigitahmedim Aslında anlaşılması çok basit .. siğilse azıcık kazıdığınızda siyah siğil kökü çıkıyor . Nasır da öyle bişey yok yoksa görünüm olarak çok benzerler evet
Yigitahmedim Deletedmom62626 o almış dermotolojiye randevu ama bende bir sorayim dedim fikir olsun bizede diye çok teşekkür ederim
Yigitahmedim MotherQueen onunda kafası karışmış 2 doktora götürmüş biri siğil biri nasir demiş dermotolojiye randevu almış ama ben dedim annelere soralım fikir alalım
Deletedmom62626 Yigitahmedim rica ederim hemen tedaviye başlar umarım doktor ileride hiç basamaz inanın artık ayakkabı giyamiuordum bu kadar büyükte değildi benimki küçük 2 tane yok böyle bir ağrı oje gibi kokan neyse artık kuruttu resmen kesinlikle Nasir sigil daha farklı oluyor
Mom077 Yigitahmedim üstüne bastıgı zman çok acıyırmuymus canım eger acıyorsa nasırdır sigil ayakta çıkarmı bilmiyorum ama genelde elde çıkar sigil bide yüzde çıkar