Cigdemino ya bizde öyleyiz kızım 9 aylık Philips avent kullanıyoruz hala 0-6 aydayız. Başka marka emzik aldım tutamadı böğürüyo hep Philips aventin de 6-18 ini hiç bulamıyorum doktoru bi sıkıntı olmaz kullansın diyo ama kimileri de damak yapısını bozar diyo