Merhaba arkadaşlar 19 buçuk aylık bebeğim ..çok iştahsız bir bebek sürekli emmek istiyor emdikcede yemek yemiyor..gece sürekli uyanıp emmek istiyor ..10 kg şuan asla cikmio kilosu . doktora götürdüm artık sütten kes sana güvendiği için yemiyor dedi.3 gündur azaltıyorum fark ettim ki çocuğum çok guzel yemek yiyor..Ama vicdanım beni öldürecek erken mi diye düşünüp duruyorum ne yapacağımı sapittim.doktor artık anne sütünün ona bir faydası yok dedi
Sizce ne yapmalıyım yardımcı olursanız çok sevinirim..