Morlahana olumsuz eleştiri yapmamanızı, bir şeyleri çocuğunuzun yerine yapmamanızı öneririm. Gerekirse 100 kez denesin kızsın ağlasın ama elinden alıp da yapmayın çok zorda kalırsa yol gösterin. Onların yerine bizler yaptığımızda ne kadar uğraşsan da yapamazsın demiş oluyoruz aslında. Kendisi başardığını görünce özgüvenli olacaktır, olumsuz eleştirilmediğinde girişken olacaktır😊inşallah